Falks grav

2011-04-09 20:45:50


HOLA AMIGOS! har inget o göra så jag tog en egobild och la upp till er ;) menmen ikv händer det grejjer! Jag & marika ska åka till FALKS GRAV! Ni vet den där graven mitt i skogen utanför tidaholm? ;) Den sista mannen som blev dömd till döden och hängdes blev begravd där. De sägs att de spökar & att de läggs nya blommor på graven varje natt! Vi ska iaf undersöka det hela, v lämnar Skövde runt elva så att vi är där vid 12, MIDNATT! haahh, ska jag vara ärlig så är jag jävligt nervös över det här! Kommer va jääävligt rädd med tanke på att de kommer var kolsvart ute, mitt i skogen! Aja kommer blogga om vad som egentligen händer där borta ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback