Snabb-bloggar!

2011-04-29 15:20:59
HOLA AMIGOS!
Åh jag är så glad idag, för utan förvarning ska min syster komma hit!
Åh. har inte träffat henne på ett halvår, & hennes lilla plutt är såklart med!
Kommer verkligen bli en aZum helg känner jag nu!
Det är ju btw valborg på lördag?! Egentligen ska jag ju iväg & partaja då..
Men jag känner att nu n är syster & fisen kommer ner vill jag nog va hemma (A)
Är jag tråkig om jag skiter i att kröka på valborg & bara umgås med la familia?
jag har lite beslutsångest faktisk, valborg är kul ju!
Menmen nu måste jag verkligen hoppa in i en dusch.
Är nämligen precis hemkommen från gymmet så nu vill jag bara duscha!

ikv kanske jag drar iväg & träffar martin en sväng!
Det var ett tag sen nu :)


Vad ska ni göra på valborg förresten?

MEN! Nu måste jag kila iväg från datorn!
Peace

Kommentarer
Postat av: ANONYM !!

PARTY!

2011-04-29 @ 17:49:58
Postat av: ANONYM2 !!

PARTYYY!!

2011-04-29 @ 17:51:32
Postat av: sanna

that's what i'm talking about girls!

2011-04-29 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback