åt helvete fel

2011-04-10 21:26:25
Hejhejhallå! besöket av falk vart väl sådär.. Vi skulle ju då köra mot tidaholm, vilket vi gjorde. Något gick däremot snett efter de, vi hamna i Hjo, vilket är långt åt helvete från hans grav. Så vi stannar till vid en beskrivningskarta, då stannar en bil bakom oss, vi blir förståss rädda. Men ur bilden kliver rasmus lövqvist ut?! Världen är väldigt liten må jag säga. Dom hade iaf precis varit vid falks grav och ger oss en beskrivning. TVÅ mil bort sa dom. Så vi kör iväg mot andra hållet, hamnar i Jönköping.. HUMM! Vi vänder och kommer dit vi ska! men då var två brudar tvugna och dra hem ;( Så vi åker tillbaka till skövde & släpper av dom i ryd. Vi ville ju självklart inte hem. Så jag Marika & Persson fortsätter våran upptäcksfärd! Vi åker då ist mot Skultorps kyrka där det finns en grav med datumet 31/11.. VILKET INTE FINNS! Så vi skrämmer upp oss där borta, springer ut i de becksvara mörkret med ficklampor som små barn. senare efter lite strög åkte vi hem, gick o la oss vid 5 & tidigt gick vi upp & gjorde massa skoj!
Vi har oxå haft årets första vattenkrig ;) Haha peace out


Här har ni lite bilder på mig o min lilla marika från 07-08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback