-

2011-08-01 21:34:06
I wanna love you but I better not touch
I wanna hold you, but my senses tell me to stop
I wanna kiss you but I want it too much
I wanna taste you but your lips are venomous poison
Your poison running through my veins
Your poison
I don't wanna play these games.

-

Jag är fruktansvär jävla kär.
Sådär så det bara gör ont för varje sekund du inte är här.
jag vet att du inte kan va här med mig, hela tiden.
Det är de som gör ont.
För jag vet att det inte kommer gå.
Men jag vill så mycket.
Så stora drömmar som inte kan slå in.
Om jag bara kunde skulle jag inte vänta. Inte tveka.

När jag är med dig mår jag bara så fruktansvärt bra.
Ingenting spelar någon roll då.
Men när du åker, mår jag bara dåligt.
Det här tar död på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback