Äntligen hemma.

2011-08-15 10:35:34
Halloj!
Nu är jag hemma efter en underbar vecka på Öland med mina favorittjejer.
Bilder kommer i nästa inlägg när jag orkar lägga in dem.
Vi har haft fruktansvärt kul & träffat massa trevliga människor från lite var stans i vårt land.
massa party,mat,bad & skratt! Skulle inte bangat på att åka tillbaka..
Det var skönt att komma bort från skövde ett tag, & släppa alla tankar.
Fast nu är jag back on track.
Dock hann jag bara sova hemma i två nätter för nu sitter jag & väntar på min bästaste mormor som ska hämta mig.
Vi ska åka & handla tapeter,färg,lim osv, sen äta i stan.
Ska nämligen tapetsera om i hennes kök. Ska bli trevligt med lite jobb.

Så jag kommer hem på onsdag eller ev torsdag.
Sedan på fredag åker vi upp till Borlänge för att gå på min älskade systers bröllop.
Känns som om jag inte är hemma mycket nu?
& skolan börjar om en vecka.. känns kul att träffa alla men ändå tungt att börja igen.
Plus praktik i 8 veckor -_-
Menmen.

Dock saknar jag johan också.
Väldigt jävla mycket.
så jag blir galen här.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback