Borlänge

2011-08-21 19:22:50

Nu är jag ute på äventyr igen.
Direkt efter de att jag blev klar hemma hos mormor åkte jag till tjocka släkten i borlänge.
Mormors kök blev förresten hur bra som helst, men det var mkt jobb.
Blev iaf sketnöjd.
tänkte slänga in nån före & efter bild när jag kommer hem.

Just nu sitter jag i min storasysters soffa med alla barn springades runt omkring.
Igår gifte hon sig & bröllopet var hur fint som helst.
& inte tala omefterfesten! Blev fruktansvärt vild & galen!
Allla blev kanon & jag hade fruktansvärt kul med mina saknade kusiner.
Plus massa nya trevliga människor.
Nu är dom iaf familjen Sellberg .
how sweet <3

Nu ska vi lägga alla barnen sen åka & hyra film & köpa lite tilltugg. Mys.

Imorgon blir det hemfärd mot Skövde & på onsdag blir det skola igen..
Känns tråkigt att börja skolan igen faktiskt.
menmen, de är sånt man får ta och!

Hoppas ni haft en lika bra sommar som mig, dock har jag inte vart i Skövde mycket. Men jag har iaf haft fruktansvärt kul & en minnesvärd sommar.
Fast nästa år blir nog bätte. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback