Elevarbeten & snygga danser.

2011-08-30 17:11:24

TISDAG!
Hellow there.
Kom precis hem från skolan, sjukt segt att sluta 4 i stort sett varje dag må jag säga.
Tur att man har sin käraste dator nu i dessa tider, hihi.

Vi åkte och storshoppade på colorama. Helt asbra för jag behövde lite nya verktyg.
Idag började vi även med elevarbeten! Jag Fadak & Erika skall måla om ett klassrum inne på industriprogrammet.
Kuligtkuligt med fria händer må jag säga. Kommer nog bli väl.
Blev ju självklart hög musik & massa sjuka danser emellanåt oxå..ehe-he typiskt oss. Kan aldrig va seriösa.
Men vad gör det om hundra år?

Nu ska jag kila iväg till kyrkan iaf. Är trött och seg efter jobbdagen men det är bara att bita ihop =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback