nattuggla

2011-08-04 01:41:27
Jag har totalt vänt på dygnet.
Nu sitter jag här, 01:36  & är helt klarvaken.
Men jag måste faktiskt sova. Egentligen.

idag har det bara blivit skönt häng med Marika,Bettan & Säl!
Vi var uppe vid simsjön & planerade lite inför Ölandsresan..
kommer bli sjukt kul.

Imorgon ska jag också hjälpa Marika ännu en natt att jobba.
Dela ut tidningar. Till varenda jävla höghus.
& alla jävlar längst upp skaju ha.
De dödar en, kan jag lova!
Menmen, det är bara att hålla igång!
Ska oxå måla om i Marcos buss. Det gäller ju & fixa fram lite pengar till resan så att säga.
En måste ju kunna leva där och.

Jaja nu blir det sänge. Kanske ska slå på en film också, så gött att somna till! :D
Menmen.
Ni alla (15 läsare) får ha en bra dag!
Oj vad ärlig jag var nu.
Vilket inte blev så positivt riktat mot mig.
Fast 15 är bättre än 0! sdeså!
haha
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback