skola osv

2011-08-25 12:24:37

Sitter just nu i skolan under tiden som brandlarmet går..
Ett jävla liv alltså.

Vi har samhällskunskap & jag & Fadak sitter vid skype & camar, trots att vi sitter bredvid varandra.
Mogna som vi är.

Idag är det redan torsdag. Snart helg, så himla skönt.

Imorgon börjar matfestivalen oxå.
Kommer dock bli mycket sämre i år.
Så typiskt att det enda roliga på året i Skövde ska dom förstöra.
Ska bli mycket mindre & dyrare med mat, mer poliser & mindre matstånd.

Matfestivalen har altid jag tyckt var skitkul, i alla år.
Men detta året känns de som om jag inte ens kommer åka dit.
Vi tänkte dra till ett redigt party hos Marika & sen kanske gå ner på stan i två timmar för att käka & prata med lite folk, men inte mer än så.
Menmen vi får völ s, det blir nog väl de med.

Nu ska jag försöka att lyssna lite på samhällskunskapsläraren så man kanske förstår nåt.
Fast hon är jävlgt skön faktiskt kan jag ju bara tala om. Skönt de iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback