Söndag

2011-08-28 10:41:57

Godmorgon.
Ligger just nu i min säng. VAknade precis. Är jätteirriterad utan anledning.
Så jag känner att jag inte ska gå ner till mamma mer för ddå skäller jag bara på henne.

Vad kan man säga om årets matfestival? Skit & inget!
Sämsta matfestivalen jag vari med om!
Fredagen var askul INNAN vi gick ner på stan. Förfestade hos MArika & hade svinkul.
Sen var jag på stan i ca 1 timme, sen villejag hem. Absolutskitdåligmatfestival.
Lördagen var jag inte taggad alls på. Tänkte inte ens åka ner.
Men sen efter många om & meen kom jag och martin överens om att åka ner en stund.
Likadant denna dagen SÖG.
Så jag och julia gick hem i ösregn, båda var skitarga. Så vi bara prata ut.
Kände mig helt och håållet misslyckad fast jag har nog aldrig känt mig lyckligare.

Idag är det söndag. Ska nog bara ligga inne & kolla film osv.
Om inte mamma & dom ska va hemma. Då drar jag.
Orkar inte med folk idag. Inga.
Vill bara va lite för mig själv. Så man får tänka lite.
Menmen
hoppas alla får en skön söndag & en trevlig skolvecka framöver.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback