värme!

2011-08-02 12:49:27
Tisdag!
Vilket jävla väder!
Inte för att man vill klaga men jag är inte så mycket för den här värmen.
Idag kom jag faktiskt upp i tid! Gick upp vid halv tolv. Känns bra.
Har gått upp klockan 3 hela sommarlovet så nu mår man denna "tidiga" morgon ;)
Har precis varit inne i duschen så nu väntar jag bara på mamma & marco att dom ska bli klara.
Sen åker vi ner till stan för jag måste shoppa lite nya kläder till Öland osv ;)

Sen tänkte jag dra med Carro till pim's & dricka deras sommardrink! Helt såld på den.
&
Ikväll ska vi träffa hela släkten (plus säl) grilla & dricka gott.
Kommer bli aZum, som vanligt.

Ha en underbart härlig dag nu allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback