15 december

2011-12-15 22:57:17
Godkväll mina kära vänner & fiender.
Ligger just nu & avnjuter god dricka & hjärtan i min älskades säng. Ikv har jag färgat Sandras hår & bara myst! Spårat spårat. Imorgon har jag även sovmorgon till 10:15, därför passar jag på att sova här inatt. Imorgon är det fredag oxå, gillas starkt!
Försökte slänga upp en bild på mina otroligt snygga skor som jag köpte idag men blogg.se i mobilen håller på & bråkar med mig så bilden vill inte komma upp. Får lägga in en bild imorgon när jag kommer hem.
Även mitt saknade <3 är hemma i helgen oxå. Hoppas på att kunna träffa honom, mycket. Saknat han så jag håller på att spricka!
Nu tänkte vi tvätta bort smink, klä på oss nattakläder & mysa till det framför fråga Olle.
Ganska tidig uppstigning imorgon ändå, vill hinna med att käka en dunderfrulle, läsa tidningen & göra mig redigt snygger inför fredagens bravader.
Hoppas ni alla njuter av julveckans stressiga tider. Folk som ringer,smsar springer allmänt runt & gapar å skriker. SJälv är jag väldigt trött på't nu. Hoppas bara att hela julen kan vara överstökad snart så man kan börja leva igen.
Över
Och
Ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback