Äntligen hemma

2011-12-04 17:04:14
Vilken helg! Nu är jag helt slut. Har precis käkat & är fruktansvärt sugen på en tupplur.
Igår var vi & shoppade lös på ullared! Va mycket folk det var! Löning förra veckan, jul snart & lördag.. Vi kunde inte valt en sämre dag. I ösregn köade vi i världens längsta kö för att bara komma in! Insane. Menmen.
När vi väl kom in såg vi typ ingenting av alla folk som betedde sig som gamar & bara dök på allt dem såg. När klockan närmade sig fem vart de lugnt, dem flesta drog hem & vi shoppade lös i lugn och ro!
Inhandlade följande saker : Julklapp till niklas & Marco. En transparant blus till mig själv, tights, strumpbyxor, dekorationsskyltar, linnen, ögonbrynsnopprare, vaseline, småskit, hårfärg( RÖD) vantar, halsduk iphone plast, Ungefär det blev de =) Är nöjd med mina köp.
Helgen har varit väldigt bra & nu sitter jag i min säng, tänkte sminka mig lite snart. Ska åka ner på stan & fika med mina pojkar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback