Badtunnemys!

2011-12-06 22:01:04
Precis hemkommen från en väldigt mysig kväll ute i Tidaholm med goa brudar. Grillning & badtunna! Shit var varmt & skönt det var! Vill verkligen införskaffa mig en sådan nu! Fast kanske inte vore så poppis att slänga upp en badtunna på våran lilla baksida? haha. Kan ju tala om att det var något kallt när vi hejdlöst rullade oss i snön & sedan kastade oss i de heta vattnet! Vilda diskussioner om pojkar & annat bus. God mat & efterätten lika så! Härlig kväll helt enkelt. Nu blir det till att plugga på samhällen. POLITIK! Najsbajs. Imorgon är det studiedag ox, så jäkla gött! Känner vekligen att jag behöver en sovmorgon, en ledig dag, tid för mig själv & mycket plugg! Skall bara ta det lugnt imorgon alltså. Nu ska jag plugga osv. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback