gokväll

2011-12-20 23:04:20
Avklarat en hel dag inne på målerit dock vääldigt haltandes! Känns så skönt att ligga & tycka synd om mig själv för jag skadar mig aldrig därför är det lite extra festligt nu när jag även har ont i handlederna av kryckorna :)
Imorgon ska jag genomlida ännu en dag i skolan -_- Kan ju inte göra någonting så förstår inte ens vad jag gör där faktiskt!
Var även & besökte kyrkan idag. Kikade på lågstadiets julspel - mys! & sedan år jag julbord med all mina fina brudar. Även våran saknade KARIN var på besök! Underbar kväll.
Nu ligger jag här ii min säng. Forever alone. Hehe låg förut i badkaret med hårinpackning & ansiktsmask & kolllade på prison break, fattar ni hur gött de var att ligga i badet & kolla? Shit. Har nog funnit min lycka i livet tror ja.
Nu ska jag försöka sova, för jag är förjävla trött på mornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback