Gokväll alla kära

2011-12-31 01:29:44
Kan ju tala om för er att jag har svinont i fötterna & hela kroppen. (fast mest i fötterna) Nämligen kollat på fotboll i sex hela timmar idag. Så fruktansvärt kul. Lite fult bara att jag blir så insatt & står & gapar o skriker & när jag blir arg på domarn SOM FAKTISKT DÖMDE JÄVLIGT ORÄTTVIST fick jag ur mig att jag skulle skjuta han med min AK47a. Fast jag har ingen ak47a så ni behöver inte bli skraja. Blir bara fruktansvärt frustrerad!
Nu ligger jag i min undrbaraste säng & ska sova. Kommer nog inte gå pga att jag är så uppe i varv nu. Men det blir en tidig uppstigning imorgon. & imorgon väntar god mat med mina käraste & fest på kvällskvirren. Fira in 2012 med skumpa & lite raketer. Kan inte bli bättre.
Sägs ju att jorden går under 2012 oxå, vad säger ni, tror ni på det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback