karmakalender

2011-12-07 12:47:17
Idag i min "karmakalender" står det att jag ska skriva ett kärleksbrev till den personen jag älskar.
Men med tanke på att många av dem personer jag älskar läser min blogg & i stort sett alla min inlägg så är detta till er:
Kära vänner & familj
Jag vill med dessa starka ord berätta för er hur mycket jag tycker om er.
Ni gör mitt liv värt att leva.
Hade jag inte haft er fina vänner vet jag inte vem jag hade varit idag.
Jag är så glad över att jag fått tröffa er & lära känna er.
Jag bryr mig om er mer än vad jag bryr mig om något annat.
Jag hoppas att vi föralltid kan vara goda vänner & att ni alltid kommer stå vid min sida. För vid eran sida kommer jag alltid vandra så länge ni vill & står ut med mig.
Jag hoppas ni vet att jag älskar er och uppskattar allt ni gör för mig. Vet ni  inte det så säger jag det nu.
Jag älskar er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback