ljusslinga på toaletten!

2011-12-11 22:29:46
Tror jag har blivit heelt besatt av prison break! Men de är ju så jäävla grymt & så jäkla snygga skådespelare! Helt sjuk serie, ni som inte kollar, GÖR DET! Börjat om från säsong 1 nu! mums.
Idag har vi haft ledarutbildning i tre timmar. Gick bra. Även varit ute på vägarna & övningskört, gick oxå bra! Krockade inte & körde inte över en endast person. Men jag kommer i fortsättningen varna alla när jag ska ut, så ni som är lite skraja håller er inne! För det går vilt till när jag kör vill jag lova!
Nu är jag precis hemkommen från Mathilda, efter att ha aavnjutit en beckfilm där. Sitter nu på toaletten förresten. Inte för att jag utför några behov men jag tycker det är gött å sitta här! Haha , tragiskt. I morse i all hast gick även min toalettlampa sönder. Jag får inte bort rören så kan ej byta. Därför lite provisoriskt satte jag upp en ljusslinga! hahaha. Man måste lösa saker på något sätt, så nu är det lite extra mysigt här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback