Nu går det undan

2011-12-21 23:01:04
Min kära fot är på bättringsvägen. Gör inte alls lika ont som igår, fast dock för ont för att gå mkt med den. Kryckor dödar mig & vintern gör mig deprimerad! Imorgon är det sista dagen innan jullovet & de gör mig lycklig. Snart är det julafton tillsammans med nära & kära, därefter nyårsafton med party & vänner. Sedan kommer januari & 2012, då blir det till att inviga året med att åka till Göteborg med min pingla, sova på hotell & mysa! Dricka & äta gott å bara njuta.
HÄRLIGT VA?
Idag har jag inte gjort ett skvatt. Legat & vilat min fot, kollat på skräckfilm å druckit te. Läst alldeles för mkt ur bibeln så nu kommer jag drömma om jesus. Började nämligen på nya testamentet idag. Haft högläsning för mamma, vet inte om hon var intresserad eller bara låtsades. Hehe, menmen trevligt var det iaf. Nu ska jag ta en G, kolla på prison break & sedan sova. Imorgon blir det myskväll med M. Livet leker. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback