ORKAR INTE

2011-12-07 14:12:17
TRO MIG jag har pluggat. I stort sett måndag, tisdag, onsdag. Läser som en dåre. MEN ingenting går in! VAd är det för fel på politik? Engagerar mig, läser, försöker men fattar ingenting ändå. När jag blir förhörd är det som om jag inte öppnat boken. FATTAR INTE! Så nu skiter jag i allt som har med samhäll & göra ett tag. Sitter nyduschad i sängen, lyssnar på creedence & slappnar av lite. Ikväll skall jag gå på gudstjänsten & sen kyrkanshus för pepparkakshustävling! Måste helt klart vinna med mina kreaktiva tankar.
JAG VILL GÅ UT NU älskar det här vädret, sol & snö. Mums. Men här sitter jag forever alone.
TRO MIG jag har pluggat. I stort sett måndag, tisdag, onsdag. Läser som en dåre. MEN ingenting går in! VAd är det för fel på politik? Engagerar mig, läser, försöker men fattar ingenting ändå. När jag blir förhörd är det som om jag inte öppnat boken. FATTAR INTE! Så nu skiter jag i allt som har med samhäll & göra ett tag. Sitter nyduschad i sängen, lyssnar på creedence & slappnar av lite. Ikväll skall jag gå på gudstjänsten & sen kyrkanshus för pepparkakshustävling! Måste helt klart vinna med mina kreaktiva tankar.
JAG VILL GÅ UT NU älskar det här vädret, sol & snö. Mums. Men här sitter jag forever alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback