otur

2011-12-19 14:22:42
Vilken jävla helg! Tror att det blev liiite för mycket av det goda?! Just nu ligger jag i min säng. Kan dock typ int gå.
Var nog inte min turhelg, : Ramlade in i ett handfat & fick en bula i pannan, vrickade foten så den är svullen & kan nästan inte gå på den, ramlade påväg till ryd & skrapade upp hela knät. Vet inte riktigt hur det här har gått till. Nu vet jag bara att jag har ont i stort sett överallt. Förstår inte hur jag ska kunna jobba heller.. Suck! Blev en hemmadag från skolan iaf, är nog inte helt redo för att dra iväg & börja måla igen när foten sviker mig. men imorgon ska jag komma iväg, haltandes eller i rullstol ;) Sista veckan nuu innan jullovet, då vill man ju vara med.
Ska bli så skönt med lov förresten, känner att jag behöver det. Joobbade ju det senaste lovet så har inte varit leig sen i somras. Klagar jag mycket? Jag är värd det idag. Ska nog bara ligga hemma hela dagen, bli klar med säsong 2 av prison break så jag kan börja med 3an. Det flesta säger att säsong te är urkass! Ska ta mig en titt, isf suger det för säson 1 & 2 har varit underbara.
Kanske ska julpynta lite idag oxå, kan ju vara kul att få upp några tomtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback