Saknar min pappa extra mycket idag.

2011-12-02 17:23:50
Sitter nybadad i min säng & tänker extra mycket på pappa. Vet inte varför just idag men. Undra varför människor man verkligen behöver bara kan försvinna. Bara sådär? Om jag skulle kunna få en grej jag kunde göra. SÅ skulle det var att ta tillbaka alla människor någon verkligen behöver. Jag behöver verkligen min pappa & han försvann ur våra liv alldeles för tidigt. Fast i våra hjärtan lever han alltid kvar. Men det är tungt att inte ha honom här. Lyssnar på den här låten som vi även spelade på hans begravning. Totta näslund var hans favorit.
Det är svårt att inse hur det känns att förlora en sådan person om man inte upplevt känslan själv.
Jag saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback