samma sak varje dag

2011-12-27 13:44:13
HAllådär. Vilket jäkla väder?! 8+grader & de är december?! Men jag klagar inte. Tycker det är skönt med lite värme. Kunde lika gärna varit en meter snö, och då hade jag klagat!
har nu precis duschat osvosv haft ångest över vad jag ska ha på mig som alltid. MEn nu sitter jag här, redo.
Ska dra mit ut med Marco & övningsköra någon timma. Sen ska jag ta mig in till stan & ta en fika med Albin.
Ikväll vet jag intte vad som händer faktiskt.. Trisst. Jag har ett stort behov av att hitta på saker nu för tiden, men det finns lixom inget att göra. VErkligen ingenting! SLutar alltid med att man går på stan lixom, som varje dag. Går runt i samma affärer, träffar samma folk, pratar om samma saker, sitter på samma ställen, köper en dricka ur samma kiosk. Ah u name it. Trisst är det iaf. Jag vill hitta på något nytt. Men vet ju som sagt inte vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback