tandläkarbesök

2011-12-05 16:53:47
Kul att vara hemma klockan FEM efter skolan. Usch, alldeles för långa dagar tycker jag allt. Idag har jag genomlidigt ett tandläkarbesök som gick braa. SKönt det iaf, tog sån tid bara =) Skakade av nervositet i vänterummet, fattar inte varför man är rädd för tandläkare? Det är så obehagligt när en helt främmande person gräver i munnen på en.
Nu sitter jag i min säng & äter chilinötter som jag köpte igår. Mums. Ska försöka börja städa nu... ÅH VARFÖR lovade jag mamma att "storstäda" idag? Jag måste plugga oxå.. Känns som om denna måndagen kommer bli väldigt rolig?!
Men med lite skön musik går nog allt.
Måste ta mig till coop ikväll oxå & köpa något kött till morgondagens grillning plus badtunna med alla brydsen! Kommer bli mysigt tror jag :)
Ska oxå försöka klämma in att umgås med Martin idag. Hur skall jag hinna med detta?! Mitt liv är stressigt just nu känner jag.
Över
Och
UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback