tårttävling

2011-12-01 21:42:22
Badrock,nyduschad,sängen. Vilken dag! Stressat,vart irriterad, haft roligt osv. Chill skoldag förutom mitt damputbrott på svenskan. Fortfarande irriterad över det. Menmen. Sedan kom jag hem , hann vara hemma i tio minuter för att sdan dra iväg & jobba, och ja.. TÅRTTÄVLING stod på programmet. Ni kan bara tänka er hur kladdigt det blev. BÄÄRG av disk som tog hur lång tid som helst att diska. Kladd överallt, grädde på golv, bord & stolar. Utspillda frysta hallon över hela soffan. Strussel & socker på hela golvet. Mm ni hör ju. Inte så ku latt städa upp det faktiskt. Menmen. & ja på tårtan var det... BARA sockergrejer? Vilken kaloribomb! Sikka ungar va.
Efter jag vart klar där drog jag vidare med Marika till valhall & lyssnade på spelningat. Martin spela & det gick riktigt bra för dem. De var lite kuligt. Nu sitter jag i min säng, MÅSTE plugga nu. (Bra att jag är ute i god tid osv...not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback