sminktips!

2011-02-21 20:02:08


Vill bara uppmana er till väldigt bra smink! (om jag får säga det) mitt puder, från isadora har jag haft nu i 7 månader & de är inte riktigt slut än! kostar ca 145 kr på de flesta sminkaffärerna, värt pengarna tycker jag!
Mitt solpuder är ifrån Hm & är väldigt mörkt så det använder jag inte så mycket, men kommer nog bli fint till sommaren när man blivit lite brun! kostar bara 59 kr på hm.
GRYM mascara - maxfactor. Den går åt rätt fort, men ögonfransarna blir grymma! Fylliga & stora, ser ut som om man har lösögonfransar, jag köpte mitt på kicks för 180 kr.
foundation - maxfactor, väldigt bra foundation tycker jag, finns på Hm 120 kr. Finns väl i dom flesta sminkaffärerna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback