Fredag

2011-07-01 17:44:05
Halloj.
Kände att det blivit dåligt med bloggandet för min del, men har haft fullt upp!
Nu har jag några minuter över så tänkte slänga in detta inlägget.
Sitter just nu & lyssnar på byz, är trött efter gårdagen.
Fast gårdagen var så fruktansvärt kul så det var det värt!

Var hos min älskade Marika & blandade massa godi spännande drinkar, spelade Fia med hutt osv.
haha aZum kväll iaf. & imorgon kör vi igen! ;)

Nu ska jag sminka mig litegrann tänkte jag, för ska dra iväg till Mathildas fest lite.
Är trött som bara fan men detta kommer nog gå bra. Tror jag piggnar till om jag sminkar mig & käkar nått!
Menmen.

ikv ska jag nog sova ganska tidigt trorja. Kan behöva det just nu.

aja bilder från gårdagen kommer upp ikv om vi har tur (; puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback