grisen <3

2011-07-16 15:15:11
Hejhopp.
Hört att jag bloggat jäkla dåligt nu för tiden ??
Tar massa kort & tänker "ja men de kan jag blogga om sen"
Sen så blir det inte att jag sitter vid datorn längre.. haha.
Dock kan jag ju inte få in blogg.se i mobilen så måste byta till blogspot & de orkar jag inte.

Menmen nu är jag här iaf.
HALVA sommarlovet har gått, vilket gör mig deprimerad. Jag har inte gjort ett piss.
Bara festat & tagit det chill. Känns himla ovärt nu faktiskt.

Menmen. PLUS att mathilda & carro åkte till turkiet i förrgår, Säl åker till turkiet idag, min bror åker till grekland imorgon & min MAMMA åker till varberg imorn. ALLA lämnar mig!
Så nu blir jag själv några dagar, känns ju mindre kul .

Just nu är jag hundvakt åt min lilla gris så nu ska vi ta en promenix!

KÖSS


Kommentarer
Postat av: Zandra

Du glömde att jag drar till Stockholm imorn ;P

2011-07-16 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback