Lördag.

2011-07-30 23:54:34
Tomt.
Nu känns de sådär tomt när du åkte igen.
jag trodde inte att detta skulle bli såhär svårt.
& det kommer bara bli värre, I guess.



Idag har jag bara legat hemma & kikat massa filmer.
Orkar inte vara ute. Det är rörigt i huvudet just nu.
Dom flesta är i falköping just nu. Men jag orkade inte.
Trött på folk & speciellt fulla människor då jag själv tänkt att inte dricka på ett tag.

Nu är det iaf spikat, åker till Öland nästa lördag!
Tillsammans med Bettan, Säl & Marika! Kommer bli hur grymt galet & mysigt som helst!
Sola/bada/grilla/festa/nya människor! kan det bli bättre? nja!
Vi stannar där en hel vecka & jag längtar verkligen.
Ska bli så skönt att komma bort från den här piss staden.

orkar helt seriöst inte med nått just nu.
kanske skriver allt dehär just nu bara för att jag är så förbannat jävla röksugen.
skit och.

jaja, jag har laddat ner massa filmer nu som jag ska kika på. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback