allt förändras.

2011-06-12 22:16:49
hum.
haft en bra helg. Sov ute i "världens ände" lerdala hos min älskade vän julia! PLUS zandra, haft både roligt & jobbigt. Mycket skratt & mycket prat. Mycket oseriöst & mycket setiöst. så det ska vara helt enkelt!
Två underbara brydar som får mitt liv att gå så bra & dom får mig glad hela tiden, när som. (fast mest när vi äter)
hihi ;)


MEN
en rolig helg har ett tråkigt slut. Inte direkt tråkigt men besviket slut.
Jag är besviken rent ut sagt. Inte arg inte ledsen. Jo ledsen är jag faktiskt. Men mest besviken.
Jag tycker man kan berätta för en person när allt inte står rätt till, eller har jag fel?
Tycker inte om konfliktsmitare, inte så jag jobbar dock.
Fast människor slutar aldrig förvåna.
Men det känns tomt nu, det gör de. Riktigt tomt. Oerhört tomt.
Det är tyst & min telefon plingar inte pga av dig. Det gör ont.
Nu vet jag inte vart jag har dig, & det känns. Hårt.

Man ska aldrig ta någon för givet. På bara en dag kan allt förändras fort. Du kanske inte ens hinner blinka. Eller tänka. jag hann inte tänka, & jag har inte förstått än, att this is the end, innan det ens hann börja, på riktigt.
& nu finns det ingen återvändo, men det förstår du nog. Man har inte någon för evigt, & man kommer inte & går!
" Det här är inget jävla vandrarhem " som min mamma skulle uttrycka det.
& det stämmer. Det är inget vandrarhem. Man har alltid två val, & man väljer det ena & då försvinner automatiskt det andra, men det förstår du nog redan. & nu har du gjort ditt val. & det andra föll bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback