Äntligen hemma!

2011-06-05 12:57:14
Igår kom vi hem från Falkenberg.
Vi har haft så jävla kul må jag säga! Mycket skratt & gap & härj!
Jag & Mathilda va lite busiga då så vi sov sammanlagt 8 timmar av 72 timmar, kändes bra, för vi fick ut mest av tiden iaf! ;) HHA. Satt ute varje natt & såg både solen gå ner & gå upp, hellt underbart må jag säga!

Träffat ett gäng sköna människor där borta oxå får vi inte glömma ;)
Hoppas på att jag drar ner snart igen (A)

När jag kom hem till allas älskade skövde var det inte tal om att ta det lugnt! Nejnej, direkt fixa sig för att dra sig mot min fruga Ronja på grill & ett jävla partajande! Jo man tackar ;)
Hade lite smått panik där ett tag, men va gör en inte ;)
Idag mår jag som jag förtjänar om man säger så. Så idag blir det nog bara en jäävla massa filmer & chilledill!

Och till råga på moset har jag blivit SJUK IGEN! Fuck of.









Gått & blivit kär och.
tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback