Coop besök & kvällspromenader

2011-06-19 20:43:27
har precis besökt coop med Zandra för att inhandla mjölk osv.
Nu har ju jag sommarlov & mammsen jobbar, så blir till att laga mat själv osv :( TUNGT!

Självklart vilade vi lite på bänken & käkade varsitt kaffebröd innan vi vandrade hemåt igen, man måste ju vila upp sig! Annars kanske man går ner i vikt om man bara går.. ;) <3presidenten<3

Menmmen.
Nu sitter jag här vid min älskade dator & lyssnar på pappas gamla musik. Så jävla underbart.
Då känns han så himla nära. Bara genom musiken känns det som om han är här.
Saknar han så i dessa lägen & tider <3

Nu ska jag gå ut & gå med Towa & Mathilda. En liten kvällspromenad en sådanhär junikväll känns bra. Med bra vänner. Så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback