Fredag.

2011-06-17 18:36:08
Hola.
Igår var vi ju iväg till Falköping oså & partajade! hade riktigt kul faktiskt, sen var vi självklart svinhungriga på natten så var ju tvugna och köpa donken ;) Flötigt & gött! riktigt skön kväll.

Idag var det ju skolavslutning. riktigt segt att komma upp på morgonen när det vart så sent igår. Menmen de skulle en ju klara av!
Var i skolan & käka lite tårta med tvåorna, Leif & Björn, trevligt!
Sen gick vi ju då (hurtiga som vi är) ner till kyrkan & lyssna på kören & rektorn & elevtal & allt som det var!
Fick även mina betyg, är inte nöjd med tanke på att jag tycker jag skulle haft vg i vissa ämnen jag inte fick :(
Fick iaf 4 Vg 1 Mvg & 5 G för er som är nyfikna  (: hoppas på lite bättre förändring nästa år! :D

Idag kom jag hem klockan 1 & har legat i niklas säng sen dess & kollat på andra avenyn & druckit iskaffe - aZum.
Orkar inte vara med folk. Vill bara vara själv, & försöka tänka. men när jag är själv tänker jag bara på dig. Det dödar mig snart, så jävla tomt.
Känns så meningslöst. ändå skriver jag, & ringer. jag vill inte skriva eller ringa! Men jag gör det ändå. Fattar inte varför, jag försöker verkligen att ignorera det. Men det är svårt, kanske inte för dig, men för mig.
Du har nog redan glömt.
Det kändes så bra. Nu känns det bara.. tomt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback