galenskap

2011-06-23 20:40:59
Galna dagar på sommarlovet har gått.
Allihopa har spenderats med min fina fis Mathilda Anderberg!
Vi sitter numera ihop, mathilda på köpet! ;)

Gårdagen vill jag nog bara beskriva med ett ord - galen.
verkligen helsjuk.
men fruktansvärt jävla rolig vill jag lova! Med härliga människor & ett fruktansvärt glatt humör om man säger så ;)

Säger bara : helVETE va kung! HAHAAH internt men ändå ;)

Aja nu sitter jag iaf här vid min fina dator. Har sovit tre timmar inatt & är lagom jävla sleten kan jag lova!
Känns inte okej. Menmen.

Imorgon är det midsommar & alla verkar åka till smögen, vilket jag oxå vill!
Men min midsommar firas i märsta med min lilla flicka & härliga människor.
Kommer bli aZum, tror jag.
Blir till att äta gott & självklart dricka gott! :)

Nu håller jag på att ladda ner andra säsongen av andra venyn. så ska glo den hela natten tror jag. För vanlighetens skull. Blir iaf en jäävligt lugn kväll, hehe ;) Man är ju inte i form alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback