Låt västtrafik brinna i helvetets eldar.

2011-06-15 11:42:10

ONSDAG
sovmorgon till halvtio kändes inte fel idag. så jag som vanligt tar bussen klockan nio. Tror ni inte fitt bussen får slut på lufttryck & lägger av, de går inte köra & inte öppna dörrarna, så vi får dra isär dörrarna. Bussen står stillai 20 minuter tills puckot ÄNTLIGEN ringer en extrabuss. Kan ju inte påstå att stämningen var på topp på bussen då man hörde irriterade suckar från höger & vänster. Man i rullator som står & skriker om det dåliga svenska systemet, irriterad 40 års kille som missar sitt tåg & sura elever soom kommer försent till skolan.
Själv satt jag & höll käften & lyssna på musik. Självklart gav jag ifrån mig en suck då jag tyckte att det passade i den vilda bussdiskutionen! ;)

När jag kommer til skolan har Leif & Björn köpt fika & saft, så vi satt där & käka. Direkt efter gör jag & Fadak våran redovisning om utvändig målning som gick toppen tack vare hennes FINA powerpoint presentation!

Nu sitter jag här som vanligt vid datorn efter maten, & nu ska vi snart FIKA IGEN med matteläraren.. & sedan GÅ en tipspromenad på ca 40 minuter! orka jao.

fika & käka hela dagen. pust.
Känner inte att det är så värda skoldagar nu, man kan lika gärna få vara hemma & fika, har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback