natt-bloggar

2011-06-26 01:29:31
Jag måste egentligen vända på mitt dygn känner jag.
Nu är klockan bara 01:24 men egentligen borde jag lägga mig nu.

Hela sommarlovet har jag gått & lagt mig allt från 4-8 på morgonen. Känns inte okej.
Så nu har jag bestämt mig för att börja lägga mig vid senast 1! annars sover jag till fyra på dagen
& inte okej att slösa bort en hel dag med att sova, right?
Dock är ju skövde så jäkla dött? Vart är alla människor & alla partyställen?
Inte en käft ute & det är så torrt om fester. Tråkigt.

Idag har jag hängt med favorit-Linus. Vi åkte ner på stan & åt mat, snackade skit & gotta oss.
Sen tänkte vi hoppa på första bästa buss från station tills vi insåg att det var tidaholmsbussen som skulle gå.
kan ju inte säga att vi blev jäättte sugna på att åka dit, så vi sket it.

Sen tänkte vi dricka öl ist, tills vi insåg att vi inte hade några öl
Haha livet är allt orättvist.

aja tänkte kolla på lite andra avenyn nu, sen sova?
Imorgon ska jag va med min älsklings-blondin :$

Över & ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback