skaffa er egna pengar.

2011-06-19 13:09:27
Igår var vi på en superrolig grillfest ute i Johannas sommarstuga i Örlen :D
skitroligt folk & mycket gott att äta & dricka.
Härj Härj, allt var svinkul tills det kom en del folk framåt natten som härjade. Jävlar vad arg jag blir på människor som inte är bjudna, men kommer ändå. Vi är snälla & släpper in dem, då ska dem väl fan visa lite jävla resepkt eller? Inte bara komma och svina ner? Glöm att man kommer släppa in sådana folk mer.
PLUS att nån jävla fittidiot har tömt min väska. Snott allting i min plånbok & busskort osv.. Är så jävla förbannad just nu, fick jag tag på den jäveln skulle jag slå upp näsbenet i pannan på den/dem idioterna.
Fattar inte hur man kan med att ta från en annan människa,

PLUS att jag visste vilka alla var så det var ju någon som man känner oxå, känns ännu värre..

Menmen. Annars var kvällen helt jävla aZum!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback