Vuxenpoäng

2011-06-20 16:54:52
Godmorgon alla glada!
Idag gick jag upp allt för sent, 13:30. Fast ändå, det är första dagen på sommarlovet & det kändes underbart att bara kunna sova ut & skrattar just nu åt alla som jobbar. Visst det är gött att få pengar sen, men ändå. Hur skönt är det inte att vara ledig i nio veckor? Illgött!

När jag steg upp lagade jag mat av eget recept ;)
gjorde någon slags kycklinggryta? & ris!
Blev iaf asgött och jag sitter & funderar på om jag var kock i mitt tidigare liv?
Eller så är det bara pappas gener som börjar visa sig ;)

nu väntar jag på att mathilda ska bli klar så vi kan hitta på något kul.
Finns dock fan ingenting & göra, haha!
Mathilda är en tråkig människa så hon skrev upp massa olika städer på lappar & den staden som det stod på lappen hon drog skulle vi åka till. (liv vi har) Så vi ska iaf till Skara. & se vad den hålan har att erbjuda :)




Här kommer lite bilder på min gormé mat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback