-

2011-05-05 14:32:29


Hej mina kära tysta vänner.
Har precis kommit hem från skolan.
Idag har inte varit en bra dag vill jag bara säga!
Har gått runt med huvudvärk som in i helvete & halsen är inte mkt till hals..
Jag kände att jag aldrig skulle orka vara på datakunskapen när jag försökt överleva matten,engelskan,svenskan & hela skiten. Så JA!
Jag gick faktiskt hem :(
Känner mig dum nu som inte var på den sista lektionen men jag mår ju som jag mår oxå.
Så nu har jag kirrat lite filmer jag ska lägga mig & kolla på i min ensamhet.
Hade ju inte suttit fel med en massa godis & chips nu kan jag bara tala om!
jaja, vi hörs ikv/imorn, puss & kram & nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback