det är inte som det ska.

2011-05-25 16:57:13
Hejsan på er.
Idag mår jag bajs! Vaknade med ont i halsen & förkyld. Kämpade iväg till skolan ändå..
I slutet av dagen mådde jag riktigt jävla illa alltså, trött & ont i huvudet och massa skit. Men var kkvar tills vi slutade iaf! HALV FYRA tjockt segt.
Men då kom min gulliga bror & hämtade mig på skolan sen åkte vi till mcdonalds så bjöd han på mat. Kände att det var behövligt, så snäll är han!

Nu har jag precis hämtat filmen "Himlen är oskyldigt blå" som jag tänkte kika på, har hört att den är bra så jag ska kolla upp det hela :)
Ikväll tänkte jag ta en långpromenad om jag orkar, så jävla skönt att gå ut och gå på kvällen, tycker inte ni de? :)

Menmen nu ska jag inte störa mer. För nu vill jag bara lägga mig.. hihi
Peace

White trash - bilder






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback