"Duktig flicka"

2011-05-10 15:53:32
Gud vad jag känner mig duktig..NOT!
Vi har haft nationella prov idag i engelska A.
Sen pratade jag med några tjejer i klassen om vad man hade svarat osv..
DÅ får jag reda på att jag gjorde ett stort fel på den ena delen (trodde man bara kunde kryssa i en men man kunde kryssa i flera) Så där MISSADE jag ÅTTA poäng! Bra sanna!
MEN SEN så hade jag totalt missat hela den sista delen, jag hade lixom aldrig bläddrat till den sidan så där missade jag åter ca 10 poäng.. Känner att det gick ganska bra. ÅH!

Vi fick iaf sluta klockan 11 idag, riktigt skönt!
Åkte hem & sola & städa osv.. ;) Nu är man fanimej solkåt alltså! Haha.
Nu ska jag iväg till ÖB med min lilla säl & köpa X.ray ;) Lovely!

Ikv blir det grillning osv med mina fina tjejer, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback