hejjj! :D

2011-05-17 16:25:08

Tjena snyggingar!
Idag slutade vi klockan TIO! Kändes gött, fast inte fan gick vi hem för deT?
Nej självklart väntar vi i skolan ( med tanke på att matsalen öppnar klockan 11 & maten vill man inte missa ) ;) HAHA!
Efter maten drog jag & fadak hem till mig för jag skulle packa massa grejer till badet.
Sen snabbt tillbaka till skolan, då gick vi till Biblioteket & skulle plugga, vilket absolut inte gick bra!
Vi låg mest & garva, sen började vi läsa massa andra böcker ;) HAAH! dåligt av oss! :(
IAF, när klockan är 4 så ringer Fadaks mobil & vi VAKNAR?
Vi har alltså somnat inne i biblioteket i skolan!! HAAHAH kändes lite skumt..
& nu sitter jag  FORTFARANDE i skolan för jag ska ha utvecklingssamtal halv fem! :D Hoppas de går bra? (A)

Sen ska mamma köra mig till äventyrsbadet för idag ska jag & alla mina flickor baaada! :D haha har inte gjort de på sjukt länge så det kommer bli najs ;)

Aja här kommer flummbilder på mig & fadak iaf, ba för hon är min solstråle i skolan <3 Puss
(& överallt annars)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback