Högertjej!

2011-05-26 17:46:11
ah hej.
Idag har jag varit sjukt seg! har sprängont i halsen! Inte okej.
har också köpt en ny bikini idag! Kände att det var dags & byta ut den andra nu, den jag köpte är en vanlig överdel, & underdelen köpte jag shorts ist! Zebrafärgat, assnyggt!

Överdel : 129 :-
underdel 179 :-

Sviinbra! :D Så den ska jag nog kanske inviga när vi åker till Falkneberg på onsdag? ;) Dock badar jag aldrig i hav med tanke på att de är de vidrigaste som finns! Tänker bara på alla äckliga djur som gömmer sig under sanden & alla fiskar som simmar runt osv, usch!
MEN ska bara för att jag har köpt en bikini förvåna mig själv & ta ett jättesnabbt dopp! :D

har även gjort en STOR förändring i mitt liv.. :o
För inatt var första natten jag sov på vänstersidan av min säng ;) Brukar inte vara min plats, jag är en högertjej!
haha, men det kändes faktiskt bra & sova där så de ska jag fortsätta med ( :Kände att ni brydde er väldigt mycket om vilken sida av sängen jag sover på?! Måste vara det enda ni har gått runt och funderat över.. "Hm, vilken sida sover Sanna på egentligen?" Att jag inte tänkt på & berätta det föräns nu! ;)
nej jag ska ge mig nu.

ikv vet jag faktiskt inte vad som händer, ska träffa Towa & hennes nya ikv ;) SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback