Lördag.

2011-05-28 20:04:11
Heeej.
Igår var jag på Liseberg  med ; Mathilda, Carro, Julia, Towa & Julia! Fruktansvärt roligt hade vi!
Åkte ju den nya, atmosfear eller vad den heter! Shit vilken kick! Så sjukt härlig alltså, högt som fan!
Råder er alla till att åka den! Sjuk upplevelse..Skit rolig!

idag vaknade jag sent med ont i halsen. Sen gick jag över till Zandra & lämna hennes påse PLUS piercing ;) Så vi stod & tjöta lite, alltid trevligt! ;D

Nu sitter jag här nyduschad & har tagit mig lite öl i min ensamhet. Då mår man.
Ska snart ut & träffa linus oxå! haha. Vill fan till Mariestad ju!! Tror de kommer vara mycket drag där ikv, men bussarna går så jävla dåligt.. Hatar västtrafik..

Kommer ladda upp lite bilder från liseberg imorgon oxå! Orkar inte leta efter sladden nu lat som jag är ;)

Menmen, nu ska jag upp & dra på mig lite smink trorja :) Puss

Over
And
Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback