LYXBADAR!

2011-05-03 22:31:49
Åh vad jag älskar det här!

kom hem för en stund sen efter en härlig kväll med alla mina favoritbrudar & film med massa godis & gott!
Underbar  kväll som var behövlig kände jag.
Filmen var oxå fruktansvärt bra tyckte jag!

När jag kom hem kände jag att jag bara ville ta de lugnt & ha de gött!
därför gjorde jag en ansiktsmask & tog ett lyxbad med tända ljus och lugn musik.
Så jävla skönt är de, råder er verkligen till att göra så emellanåt. Det är så skönt i hela kroppen efteråt & det är avslappnande som bara den!

Nu har jag ju hamnat här framför datorn ;) Men ska lägga mig i tid ikv, för imorgon väntar nationella prov på A-kursen i engelska.. -_- Hoppas verkligen det går bra! Men, ingenting är omöjligt!

Jag är så fruktansvärt glad btw, för om 10 dagar åker jag till Falkenberg med min älskade jossi. Ska bli så jävla skönt & komma iväg från den här skitstaden med all skit i!
Så ska de bli underbart & träffa my dear där uppe "blink" ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback