mina fina bloggläsare.

2011-05-12 16:59:27
Hej mina fina bloggläsare.
Skolan har gått fruktansvärt långdamt idag ;o
Började med en liten sovmorgon till 9:40, det var gött iaf!
Sen hade vi redovisning i datakunskap oxå, hade inte kollat igenom något men det gick jäkligt bra ändå faktiskt!

Efter skolan var jag sådär duktig & tränade, kändes skönt.
ska försöka boka in mig på en spinning nästa vecka, nån som är på?

Ska försöka få mamma & göra slingor i mitt hår oxå. har sån jävla utväxt vilket ser  förjävligt ut & jag skäms för att visa mig utanför dörrn! så de är ett måste faktiskt!

Ikv blir det rätt lungt, drar nog till gårn med Linus & sen lirar lite fotboll :) aZum!

åker till Falkenberg imorgon oxå så de kommer inte bli något bloggande i helgen.
Känns så jävla gött & komma iväg från Skövde, sjukt less på't nu!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback