PLÅTKURS, check

2011-05-02 17:22:03
Hallå mina damer & herrar.

Idag har jag gjort klart plåtkursen som ingår i programmet.
De innebar att vi fick klippa i massa plåt & göra cirklar & fyrkanter, bokstäver osv..
Kan uppfattas som lätt men jag lovar er, de var det inte.
Min hand gör ont, jag vet inte på hur många ställen jag skar upp handen på plåten.
Det blev snett allt gick åt helvete jag gjorde om alla moment två gånger & inget gick som det skulle helt enkelt.
SPECIELT inte mitt fönsterbläck.. shit ni skulle se de, HAHA!
Menmen, när vi skulle sätta upp stuprännan osv på taket så gick det galant! Men jag trodde nog att jag var bättre än vad jag var..(som vanligt) Eller vad säger du Erika? ;)

Jag skulle ju självklart verka lite smart när erika frågade "Men vart ska den här sitta?"
Så jag tog upp ritningen & pekade på något och sa med en nöjd & självsäker röst " Jahaaaaa"
precis som om jag visste vad det var och vart de skulle sitta..
Tills att Erika säger " Men sanna du har ritningen på fel håll.."
HAAHAHAH fyfan vad hemsk jag är.



här ser ni ritningen.. & ja på rätt håll är den  ju inte, (men de kunde ju ha gått)



Mina & Erikas FINA boksstäver ;) HAHA Ps; Jag har gjort den GRYMT proffsiga cirkeln ;)



Stuprännan jag & Erika satte upp, ni kan ju inte säga annat än att vi är grymma? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback