sjukling

2011-05-31 21:59:40
Hej alla pigga & glada!
Nu sitte rjag äntligen vid datorn! Har inte gjort det på flera dagar.. Blir så när man har internet i mobilen, men datorn är ju så mycket skönare!

har inte varit i skolan pga att jag är sjuker.. inte kul. Vill verkligen gå till skolan! Saknar alla mina fina tjejjor ju.. :/
Trodde jag skulle kunna gå idag men i morse mådde jag rent ut sagt åt helvete!! Vilket jag gör nu med..
& imorgon ska jag till Falkenberg.. Måste friskna till under natten.
Blir antagligen ingen skola imorgon heller.. :/ vet inte varför men jag känner mig som en svikare när jag inte är i skolan?!
Känns som att när jag kommer tillbaka kommer alla va typ sura på mig för att jag inte vart där?
haha vettifan alltså, sen missar man ju så mycket ! :/
idag har jag bara tagit de lugnt, suttit på balkongen i det underbara ädret en stund , tråkigt att man missar bra väder när man är sjuk! Har alltid sån otur!
har hämtat tågbiljett till Falkenberg oxå! Allt är kirrat nu!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback