sjukling

2011-05-06 13:19:37
Hallå mina damer & herrar!
Jag vaknade upp idag med en hals som inte fick fram några ord.
Varför blir man sjuk när de kommer en helg eller ett lov?!
Idag blir det bara till att ligga hemma & knarka filmer.
Har precis kollat färdigt på Green street hooligans för 511 gången.
Även om jag kan varenda replik i hela filmen är den lika bra ändå.
skräll mig att alltid spola förbi då när Pete dör? Jag gråter som fan annars & han ska bli min blivade man så jag kan fan inte se när han dör, hah (fan va töntig jag är?)
Jag har precis hämtat filmen " I love you Philip Morris " Så ska kika på den nu.

ska upp & koka en ny kopp te sen bara lägga mig i sängen, lovely!

Ha de så bra & kul i helgen nu mina sköningar, ta de lugnt & gör inte något som jag inte skulle göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback