Söndag - morsdag

2011-05-29 10:41:18
Godmorgon.
Vakna inte riktigt som jag ville idag.
Skrik & gap. Förkylld som bara sjutton! Halsen tar död på mig snart också.. Jag vill inte klaga men man kan verkligen säga att jag kommer åka på ena riktigt förkylning snart! Hoppas bara det är bra imorgon då det är skola. Kan inte missa mer nu fan..

Idag är det morsdag oxå! Jag tänker va jätte mjukis idag & glida runt med mjukisbyxor osminkad & en toffs på huvudet! För jag pallar helt seriöst inte göra ett skvatt idag..
Men senare ska vi ut till mormor i Låstad & fika osånt pga att det är morsdag idag.
Känner mig som en grymt elak dotter då jag inte köpt någonting till mamma.. Inte okej av mig.
Menmen Ibland blir det som det blir.

Förövrigt så är jag väldigt trött på allt just nu känner jag. Så omni känner att jag är otrevlig mott er så är jag inte det för att jag vill. Det bara blir så nu känner jag, less på allt! Men det blir nog bätttre när det blir lite bra väder oså tror jag.. Sen åker ju vi till Falkenberg snart igen oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback